Alhon kotimuseon kesä 2021

Mikäli koronatilanne ja koronaturvallisuusohjeistukset sallivat, avaamme vihdoin tauon jälkeen Alhon kotimuseon heinäkuussa!

Tänä kesänä kotimuseon näyttelyyn kootaan mielenkiintoinen tietopaketti ensimmäisen maailmansodan aikana venäläisten teettämistä kenttälinnoituksista. Alhon tilalla niitä on aikanaan kaivettu ja louhittu peräti 4,3 kilometrin matkalta. Jos suunnitelmamme toteutuvat, opastetun näyttelyn lisäksi on mahdollista myös osallistua myös linnoituksille tehtävälle opastetulle retkelle. Entiseen tapaan jatkamme myös kotimuseon opastettuja Aatrasta Myllyyn – kierroksia.

Varmistamme vielä tilanteen juhannusviikolla ja ilmoittelemme sitten tarkemmin aukioloajoista ja näyttelyyn ja retkelle ilmoittautumisista – ja voit toki yhteyttä ottaa meihin aiemminkin puh: 045 1846 160.

Hyvää alkanutta kesää kaikille! T. Kotimuseon väki